Blixtrar och dunder..

i torsdags kväll kom det efterlängtade regnet, med åskan..
Jag tog med mig barnen i säng kl 19.30 läste saga för de sedan la vi oss ner och somnade till mullrandet.
Jag vaknade igen kl 21.00 gick ner och borstade tänderna och flyttade över barnen till deras sängar. Sedan vaknde vi igår morse av ett jätte knall. De åskade i 2 timmar, Andreas gick upp med barnen medans jag låg kvar till kl var över nio.. Andreas ringde p en annons på blocket. Det var en tvbänk i Sävsjö. Vi åkte dit och köpte den. Så det blev en liten utflyckt. 3 h tur och retur. Väl hemma igen så började Andreas fixa med alla sladdar som skulle hit och dit. Jag tog med mig barnen till mamma och pappa. De har varit i Spanien en vecka så det var kul att träffa de. Bruna och fina!! Vi fikade och tog oss ett dopp innan vi åkte hem igen. Sedan blev det kvälls mat och lite popcorn mys i soffan. Innan jag läste saga för barnen. De somnade strax efter kl åtta. Jag gick ner och tittade lite på tv innan jag la mig igen och läste lite. Läste ut 50 nyanser av honom häromkvällen så igår började jag på 50 nyanser av mörker.. Nu har Andreas cyklat till jobbet och kom hem kl 20.00 ikväll. Har inget planerat för dagen. Så får se vad jag och barnen hittar på för något..
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0