Det blev en toppen dag igår!!

Jag och barnen åkte ner till mamma och hon hjälpte mig att beställa en resa till Spanien. Jag bokade och betalade för 10 dagar i Augusti.Det ska bli underbart. Hoppas på riktigt fint och soligt väder nu när vi åker denna gången. Det är bara jag Andreas och barnen som åker så är det någon som vill följa med några dagar eller en vecka så är det bara att hojta till!! När vi hade kommit hem igen och Andreas vaknat så åkte vi till loppisen, vi köpte med oss pizza hem. Sedan hämtade jag mamma och vi åkte till stan till modern nails.( Jag fick presentkort där av mina bröder när jag fyllde år.) Vi fick så tjusiga glittriga nagar!!
 
 
 
Kom hem och var en stund innan Andreas cyklade till jobbet. Då kom Sara och lilla Emil hit Vi åt kvällsmat försökte titta på 2 filmer.. Ha ha barnen var i full gång så det blev mest lek med de.. Kl blev 23 .00 innan de gick hem. Cajsa so9mnade runt kl 21.30 men Eddie var vaken så jag tog med mig han tilo våran säng. Han sover än!!
 
Nu  hoppas jag på att solen kommer och förgyller våran dag. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0