Godmorgon.

Igår så åkte jag och barnen med Sara och familj till Uddebo badplats. Vi satt där och tjötade och fikade i 2 timmar medans barnen badade och lekte. Vi åkte hem runt tolv snåret när regnet kom... Cajsa somnade i bilen och sov middag till kl två. Då passade jag på att laga mat. Kl fyra hälsade vi på hos Andreas en sväng när vi kom hem hade vi lördags mys en stund med film och popcorn. Sedan duscahde vi innan vi kröp ner i sängen och läste saga. Barnen somnade innan kl åtta!! När Andreas kom hem åt vi kvällsmat och tittade på en film. Somnade runt kl halv elva.. Ja det var våran dag igår!
 
Idag vill jag hitta på något roligt med mina busfrön men vad?? Monkey town, statsparken, High Chaparall??
Någon som vill följa med??
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0