Hemma igen.

Vi har haft några toppen dagar i Finnerödja med fint väder, sol och bad, god mat!
Vi kom fram i torsdgs kl ett. Vi satt på altanen och njöt barnen lekte, vi kom i säng rätt tidigt  hela familjen.
Fredag. Då åkte vi till Unden och badade. När vi kom tillbaka så fortsatte vi att bada i poolen. Mattias med familj kom ner en sväng Wilma (barnens kusin) fick sina presenter då hon fyllde 2 år igår. Andreas och Eddie sov i tält på natten.
Lördag. Då hängde Mattias och barnen med oss till en annan sjö där vi badade och solade lite. Sen på kvällen så grillade vi.
Söndag. Jag åkte och lämnade Eddie hos Mattias han ville så gärna leka med sin kusin Ronja.
Vi andra åkte på auktion och loppis i Tiveden. Gjorde några små fynd. Jag åkte och hämtade Kristo9ffer i Laxå. Han och Andreas cyklade iväg och fiskade på kvällen sedan sov Andreas i tält igen.
Måndag. Vi lämnade kvar barnen hos sin farmor och farfar och så åkte jag och Andreas till Kumla och tatuerade oss!! Vi var tillbaka runt kl fem och det hade gått jätte bra med barnen. Vi packade bilen och så åkte vi hem. Va hemma runt nio snåret. vi hade tänt åka hem på tisdagen istället men det va skönt att komma hem.
Tisdag-igår.. Då åkte vi till Gränna och badade. Och köpte polkagrisar så klart! På eftermiddagen så kom Niklas med barnen vi fikade lite. Idag ska vi få besök av våra kompisar Rebecca och Matti.
Vi ska åka till mna föräldrar och bada i deras pool och äta at hemma sen har vi tänkt oss..
Sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda.
 
 
Skogspromenad.
 
 
Grill mästaren.
 
 
Cajsa spanar in kycklingarna.
 
 
Stranden och Wilma.
 
 
Andra stranden och Eddie och Ronja åt vid ett eget bord.
 
 
 
Mina nya tatueringar!! 3 st blev det denna gången. (och fler lär det bli)
Tack alla familjer Tolshagen för presentkortet som jag fick i 30 års present!!
 
P&K
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0