Semester dag 3.

Jag har redan varit ledig i 2 dagar tiden går fort!!
Igår så gick jag och Andreas på stan vi passade på att ta en pizza med när barnen var hos sin mormor.
När vi kom för att hämta de så blev vi bjudna på kaffe och kaka. Sedan hade mamma rensat bland sina kläder så jag fick en hel säck med mig hem!! Inte dåligt att jag har en mamma som fortfarande köper kläder åt mig. Ha ha
 
Sedan på kvällen så gick jag och mamma 5km i spåret. Och så tittade jag på en film medans Andreas var ute och grejade på hönshuset.
 
Idag så ska mamma och jag gå en promenad igen  men runt l tio redan. Skömt att få det gjort reda på förmiddagen.
Annars så har vi väl inget direkt planerat idag mer än att vi ska försöka åka ner till återvinnengen  och slänga lite skräp..
 
 
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0