SEMESTER

Nu har jag semester!!
I söndags nså jobbade jag mina 11 timmar och räknade ner, men det gick bra..
Igår så började jag dagen med sovmorgon. (8.30) sedan så sprang jag spåret.( 2,5km) Så sedan bakade jag bullar. Karin och Leon kom och hälsade på vi grillade korv  och plockade blåbär. Vi följde  de till bussen när de åkte hem. Vi passade på att gå till Sara då med. På kvällen så gjorde jag en blåbärspaj.
Cajsa somnade kl 19.00 igår hon hade inte sovit någon middag. Eddie och jag somnade i hans säng kl 20.00 men kl 21.00 vaknade jag till och gick in  till mitt sovrum.
Det blev en bra första semester dag!!
Idqg ska i lämna barnen hos mamma och pappa en sväng på förmiddagen. Vi har en massa ärenden i stan som ska göras.. Går fortare utan barnen när vi ska in och ur bilen hela tiden. Andreas ska fixa ett nytt pass tex..
 
P&K
 
 
 
Så här gött låg hela familjen och sov i soffan när jag kom hem från jobbet i fredags kväll..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0