Södagen den 7:e Juli.

Då är vi en vecka in i Juli redan. Vart tog Juni vägen??
Igår så b lev det fint väder ,en idag blir nog finare!!
Jag och barnen var ute och lekte i trädgården tills Andreas vaknade då åkte vi till loppisen. Cajsa red 2 varv på ponny ridningen.. Eddie ville inte igår.. När vi kom hem så lämnade jag av Cajsa och Andreas och så åkte jag och Eddie hem till mamma och tog oss ett dopp i deras pool 29grader varmt. Hur skönt som helst! När Andreas åkt till jobbet så låg jag och barnen i soffan och tittade på film. Eddie somnade kl 21.00 och Cajsa kl 22.00 så när filmen va slut la jag mig.
 
Idag ska vi åka till Bondstorp till min kompis Anneli som har en stuga där ute i skogen vid en sjö.
Vi tänkte fika, mysa,tjöta och bada lite.
Ha en bra dag..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0