Uppe med tuppn!

Ja idag så vaknade barnen  05.55... Men de somnade kl åtta igår kväll och har sovit hela natten i sina egna sängar. Så det är jag glad för. Var länge sedan som jag sov en hel natt. Cajsa har vaknat varje natt i flera veckor nu.. Så hoppas att det är på gång att vända!!
 
Igår så gick jag och Sara md barnen till lekparken på förmiddagen.
Sedan åkte Andreas, jag och barnen til krogen och åt lunch. Fick bli kebabtallrik.Sedan vidare hem till mamma och pappa. Där vi drack kaffe och fikade lite. Innan vi åkte hem. Andreas satte igång att skrapa bort färg på altanen och jag målade ena husväggen där det behövdes.
Sedan gick jag och mamma spåret. Kvällen avslutades med en film med min man.
 
Då får vi se vad vi hittar på idag då..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0