V 29

Min sista erbetsvecka på länge.
Måndag 17-22.15
torsdag 9-19
fredag 15-22.15
lördag 8-18.30
söndag 6.45-13 & 17-22.15
Skönt att jobba kvällen idag och att få vara ledig 2 dagar igen efter det. SEn jobbar jag 4 långa dagar innan semseter!!! Ska inte tillbaka till jobbet förens vecka 40. 11 veckor hemma med min underbara familj!!
 
Vi hade en helmysig dag hos Anneli igår. Vi fikade, barnen badade i baljan, sen gick vi ner och tog oss ett dopp i sjön, barnen plockade smultron och blåbär. Vi grillade korv, solade innan vi åkte hem igen kl två.
 
 
När vi kom hem så fortsatte vi att bada och sla i trädgården.
Nu när vi är klara här hemma på morgonen så ska vi åka till stan hem till min kompis Karin som har flyttat hit.
Det ska bli kul att se hur de har det.
Sen är det jobb i eftermiddag.
 
P&k
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0