24:e juni

Ny vecka nya möjligheter.
Jag har nu sovit 5 nätter själv och det är 3 nätter kvar tills min familj kommer hem. Det kommer att gå fort!!
 
 
Denna vecka ser ut så här.
 
Måndag jobb 17-22.15
Tisdag jobb 15-22.15. Andreas fyller år.
Onsdag ledig Frida kommer och hälsar på och sover över natten.
Torsdag ledig hämta hem min familj
Fredag ledig. Då ska jag bjuda ut mannen på bio och middag (som present). Och barnen ska hänga med mina föräldrar till deras stuga i Karlskrona över helgen. Så en natt får jag ha de hemma hos mig!!
Lördag jobb 6.45-13-00 och 17-22.15 Andreas jobbar 07.00-20.00
Söndag jobb igen 11-18.30 sen kommer barnen hem!! Andreas jobbar 9-22
 
Ja så det är fullt upp denna vecka.
Men bara 3 veckor kvar att jobba innan lång ledighet väntar.
11 veckors semester!! Ska bli underbart!!
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0