5:e Juni.

Fy sjutton...
Igår så jobbade jag 9-19 när jag ställde mig i kassan kl 17.00 så började jag att må så fruktansvärt illa ville bara spy men det kan jag jag ju inte göra på jobbet. Så jag stod ut. Jag sa det till Lillan när jag åkte hem att jag mådde dåligt. När jag kommer hem så är det första Andreas säger att Eddie har spytt 2 ggr..Jaha...
Eddie spydde många gånger till sen och jag 2 ggr. Så vi har sovit i hans säng inatt med en hink och papper nära till hands kl 23, 01 och 04 så fick jag ta fram hinken så Eddie kunde spy i den.. Så det har inte blivit mycket sömn inatt. Fick även bädda rent 2 ggr kl 23.00. Idag mår jag bra än så länge så hoppas att det är över så jag kan jobba imon. Har ju räknat med lite extra pengar på nästa lön.(6 Juni= röd dag!)
 
P&k

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

fy ni får krya på er!

Svar: ja tack tack
Oxov

2013-06-05 @ 08:49:56
URL: http://ullriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0