Borås djurpark

Igår så åkte jag och barnen med öppna förskolan till Borås djurpark. 3:e året vi åker dit.
Vi fick en toppen dag med fint väderr och sällskap.
 
 
 
Vi åkte kl nio och var hemma igen kl fem.
När vi va hemma så kom vi på att barnens välling var slut så det vara bara till att åka och handla så va hemma igen kl halv åtta så borta hela dagen blev det..
 
Idag så jobbar jag 17-22.15
Imorgon jobbar jag 9-19 sen är jag ledig hela helgen!!
Min lillebror Linus tar studenten på fredag!! Och även hens tjej Linda.
Det ska bli kul att önska de lycka till i livet! Lördag och söndag är det inget planerat än, men det ska bli skönt att få vara lediga hela familjen en hel helg!!
 
 
 
Tycker att det börjar synas att jag har gått ner lite i vikt på denna bilden!!
 
 
 
Underbar bild på Eddie.
 
 
 
 
så här ser det ut i våran hall nu när vi inte har kvar någon garderob..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0