Ensam hemma!!

Ja nu är jag ensam hemma.
Igår så gick hela familjen till öppna förskolan och firade mini midsommar med dans runt stången och åt sedan jordgubbstårta. Nu är det stängt i 2 månader..
Kl ett så åkte vi mot Hjo. Andreas föräldrar kom med dit. Vi gick in på Hem och Hobby sedan gick vi över vägen till en grill och åt lite. Så var det dax att flytta över aqllt från våran bil till deras. Kl fyra så pussade och vinkade jag hejdå till min lilla familj som hängde med svärföräldrarna hem!
 
När jag kom hem igår så spacklade jag hela sovrummet (vi tömmde det innan vi åkte till Hjo).
idag ska jag jobba 9-19 så när jag kommer hem ikväll ska jag slipa och börja måla!!
Jag har en hektisk vecka framför mig med jobb och renovering. Men det ska nog gå  bra.
 
 
Cajsa igår.
 
 
Eddie äter jordgubbar.
 
I tisdags så  smygstartade jag renoveringen fick ett ryck  och  gjorde om i hallen. Så här kommer det en före och efter bild.
 
 
Ny tapet, målat lite vitt , bytte ut tavellisterna och satte upp 2 små krokar i ek till barnen. jag är så sugen på att måla hela hallen vit nu!!
 
Nej nu måste jag lägga på ett kol snart sticka iväg till jobbet!!
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0