Grattis älskade vän!!

Ett stort grattis till min vän Sara som nu imorse har fött en pojke. 10 dagar för tidigt.. Jag vaknade av ett sms halv sju där hon skrev att de har blivit föräldrar igen till en pojke. Han ska heta Emil. Han hade inte blivit mätt eller vägd än så jag vet inget mer. Jag är så glad för din skull vännen. Vi hörs av när du orkar!!
 
Annars igår så gick jag spåret med Cajsa och putsade alla fönster på nedervåningen. Andreas lagade vildsvinsgryta. Super gott. Sen bakade jag en rabarberpaj som Sara och Oliver kom förbi och smaskade på. (Då hade Saras förvärkar börjat.) Sedan så jobbade jag 17-22.. Var döds trött när jag kom hem så bums isäng.
 
Jag idag blev jag väckt av ett sms men det gör inget!!  Cajsa vaknade strax efter det och Eddie en liten stund efter.
Barnen ligger i soffan och dricker välling medans jag sitter vid köksbordet med datorn och äter gröt.
 
P&K
 
 
Eddie och Cajsa 1 månad. Ja man blir allt lite bebis sugen. Men så skönt det börjar nu när de blir "äldre" och mer med på allt!!  Idag blir Cajsa 20 månader och Eddie blir 3,5 om en månad..
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

så ni funderar på en till ? ;)

Svar: Nej jag vet inte.. Visst skulle det vara mysigt men lite jobbigt. Både för och nack delar. Vi får se kanske.. Ni då??
Oxov

2013-06-15 @ 21:17:18
URL: http://ullriikaa.blogg.se/
Postat av: Ullrika Tolshagen

Ok, hehe. Ja visst skulle de vara mysigt med en liten bebis. Men får våran del får det vänta ett tag. Tycker det är så skönt nu när dom klarar sig lite mer själva.. O så är de skönt att jag kan komma ut o jobba lite ;)

Svar: Ja det kan jag förstå! Kram
Oxov

2013-06-16 @ 14:23:22
URL: http://ullriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0