Linus student.

Linus student dag var toppen. Men det kunde allt ha varit lite bättre väder. När Linda sprang ut stog jag och mamma i ösregnet och såg ingenting som tur var så var det uppehåll när Linus sprang ut.
Mamma hade fixat med supergod mat och efterätt. Vi var så mätta när vi gick hem kl 22.00
 
 
Hela familjen var matchade i kläder som gick i marinblått och vitt. Jag var så glad och nöjd över min klänning som jag har köpt i Spanien.
 
 
Jag och mamma står och väntar på Linda innan regnet.
 
 
Glad tjej!!
 
 
 
Andreas och barnen väntar på Linus.
 
Glad brosa!!! Grattis igen och välkommen till arbetsmarknaden.
 
 
 
Middag, paket öppning och söt tjej.
 
Mina killar!!
 
p&K
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0