Midsommarafton 2013

Oj vad jag höll igång igår. 9-18 hela tagen tog det men jag blev KLAR med sovrummet så gött.
Hann tapetsera klart. Få upp gardinstången, sydde upp gardinerna, och sydde små gardiner till lilla fönstret.
Sängen kom på plats och så bäddade jag rent.
 
Det blev så himmla fint jag blev super nöjd. Känns som man går in i en gammalt lantligt sovrum.
 
 
 
För och efter.
 
 
 
Sängen på plats med!!
Nu ska vi bara köpa nya vita sängbord och nya lampor.
Jag ska även måla en gammal byrå som jag köpte på loppis förra veckan. Tänkte att jag skulle tapetsera lådorna och så ska den in i sovrummet  sen är det helt klart..
 
 
Byrån som jag köpte för 75kr. Jag har slipat den och tagit bort knopparna. Så målar nog den ikväll och så ska jag köpa nya knoppar på indiska tror jag att det får bli.
 
 
Idag är det en vecka sedan jag var så klantig och skar mig i tummen..
 
 
 
Så här mysigt såg det ut...
På tisdag 9.15 har jag fått en tid till att ta bort stygnen.
På tisdag fyller även mannen min år.
Men jag får träffa min lilla familj på torsdag igen.
Sover 3 nätter själv nu. Bara 5 nätter kvar.
Jag saknar mina hjärtan men tiden har gått sjukt fort och jag har fullt upp.
Ska snart iväg till jobbet. Jobbar 11.18.30 idag och imon jobbar jag dubbel pass.
 
Efter allt arbete igår och alla gånger som jag gick/sprang upp och ner för trappan igår så känns det i vaderna idag..  Jag tog även en cykle tur hem till Jenny kom lagom till tårtan och regnet. Det va mysigt vi satt och tjötade lite och alla barnen lekte. Jag var hemma igen kl 23.00 och vaknade kl 08.00 imorse pigg och utvilad.
 
 
Lite midsommar fin!
Jag älskar denna klänningen!!
 
 
Jag fick mysa med lilla Emil med.
 
 
 
Eddie och Emil förra veckan när vi hälsade på hos Sara.
 
Hoppas att ni alla har haft en bra midsommar!!
Nu ska jag städa undan här lite innan jobbet kallar!!
 
P&K
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

Blev jätte fint :)

Svar: Tack så mycket!!
Oxov

2013-06-22 @ 10:29:46
URL: http://ullriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0