Onsdagen den 26:e Juni!

Idag så kommer Frida hit. Hon kommer kl fyra och då ska vi mysa. Kl sex kommer Annelie och Sara hit och det är tänkt att vi ska grilla och äta ihop . Jag la kyckling file i marinad igår. Annelie skulle ta med sig en grönsallad och så har jag köpt potatissallad. Och så ska vi dricka några öl och kanske ett glas vin!! Sara får hålla sig till dricka hon har ju lilla Emil med sig. Det ska bli super mysigt.
Sen imorgon så ska jag äntligen åka och hämta hem min familj bara en natt kvar sen så ses vi!! Som jag längtar..
 
 
Ååå vad jag längtar efter er mina busfrön!!
 
Idag så vaknade jag 9.30 skönt med lite sovmorgon. Nu har jag ätit frukost ska ta och städa upp lite överallt så det är fint ikväll när Frida kommer och så att det är fint när familjen kommer hem!!
Ni får ha en bra onsdag!!
 
P&K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0