Sista Juni...

I onsdagas så kom tjejerna hit vi grillade men åt inne. Sedan så satt vi ute hela kvällen kl hann bli över ett innan Annelie gick hem. Jag och Frida kom i säng runt kl två.
Torsdag. Då vaknade vi kl halv elva pigga och glada!! Vi åt frukost varma frallor, ägg, juice och kaffe super gott. Sedan tog vi med oss Nemo på 5 km rundan i spåret. När vi kom hem så duschade vi och lagade mat innan det var dax att säga hejdå...Halv fyra satt jag i bilen på väg till Hjo för att hämta  min familj!! Barnen blev superglada när de såg mig och rusade emot mig, många pussar och kramar blev det på parkeringen innan vi åkte hem igen.
Barnen var pigga och höll igång hela kvällen. Kl elva kom vi i säng..
Fredag. Cajsa vaknade kl sex så bara till att kliva upp. Strax efter så kom Eddie. Vi lekte i lekrummet, tittade på en film, myste tills Andreas kom upp strax efter kl nio. Då gjorde vi iodning oss för att åka till Ikea. Eddie lämnade vi i lekrummet och så gick vi en sväng där inne med Cajsa. Vi bytte sängbordet som jag köpte i veckan och det saknades ett ben i så bara till att byta. Seadn åt vi en korv handlade lite blöjor och välling på Willys innan vi åkte hem igen. När vi kom hem så satte jag ihop sängbordet.
 
 
Så här ser de ut.
 
Kl fyra åkte jag ner med barnen till mamma och pappa för de skulle åka med de till karlskrona och deras stuga.
Så knappt ett dygn hann jag träffa mina guld klimpar. jag och Andreas gick på bio på kvällen vi såg Tyskungen. Den var bra..
 
 
Igår så jobbade jag dubbel pass när jag kom hem så låg Andreas och sov. Och idag passade jag på att ta sovmorgon. Kl 9.30 gick jag upp. Idag är det jobb 11-18.30 sedan hämta barnen och hem och mysa med de!!
 
 
Jag och Frida efter våran promenad.
 
Jag har hunnitr med mycket veckan som Andreas och barnen åkte iväg. Jag började redan innan de åkte med att göra om i hallen.
 
 
 
Sedan sovrummet.
 
 
 
Gjorde om en byrå till sovrummet.
 
 
 
Fixade till nyckelskåpet till hallen.
 
 
 
Målade Eddies matsol vit.
 
 
 
Oljat in köksbordet.
 
 
 
Även bakat en tårta.
 
 
 
Jag har även hunnit måla hela lilla hallen vit. Jag har ingen bild på det.
Nu får det räcka med inomhusprojekt på ett tag för under semestern i sommar så ska det byggas hönshus och måla huset. Och lite utflykter med barnen ska vi allt hinna med.
 
P&K
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

vart jätte fint, du hann med mycket ;)

Den tapeten ni har i hallen, är samma som vi bestämde oss för att ha i hallen, där i de lilla rummet bara där de var en skrubb inna ;)

Svar: Tack!! Jaha okej det blir ju fint!! Kram
Oxov

2013-07-02 @ 18:42:49
URL: http://ullriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0