Snart är dagen slut..

Ja vi kom ju upp tidigt idag. Vi har var och handlade lite på konsum på morgonen.
Sen satt vi ute  i solen och fyllde upp poolen. Andreas kom upp runt 11.30 då jag precis hade nattat Cajsa. Märktes att hon hade v aknat tidigt idag. Jag tog med mig Eddie till stan vi åkte till Rusta och tittade lite på tapeter men hade för svårt att bestämma mig .. Men fick med mig  vit färg hem iallafall. troligtvis så kommer jag att köpa tapeter till sovrummet på Ekholms.  Jag har fastnat för en där. Men det finns ju så mycket fint. I eftermiddag så kom Sara, Henry och Oliver förbi på lite fika. Sara har blivit så tjock och fin om magen. Nu är det mindre än 3 veckor kvar tills deras lilla bebis är beräknad!
När Andreas cyklade till jobbet så hängde jag med de andra på en promenad till affären. Hyrde en film till Eddie som han tittar på nu.
Ja just det vi har idag också rivit ut våran garderob som vi hade i hallen..
Vilket projekt detta kommer att bli...
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0