Söndagen den 16:e Juni.

Herregud nu har halva Juni gått med..
 
 
Igår så fick jag sovmorgon och givk upp kl nio det va gött det!
Andreas satte igång och läktade våran vedbod vi ska göra hönshus där och skaffa oss några hönor. Ett litet projekt vi har tänkt syssla med i sommar så kanske det blir några hönor till hösten.
 
Jag gav barnen lite fika och tänkte börja grundmåla läkten hittade ingen mejsel när jag skulle öppna burken men jag hittade en mora kniv och slant när jag skulle öppna den. Så dum man är...
 
 
Jag åkte in till akuten. 3 stygn i tummen fick jag som ska tas bort på vårdcentralen om 10 dagar..
 
Så typiskt att detta hände nu när Andreas ska åka iväg iveckan och jag som har tänkt renovera sovrummet under tiden.. Jaja det får allt gå endå.
 
När jag kom hem så var jag hungrig efter 4 timmar på akuten. Jag tog med mig Cajsa till mormor. Eddie sov och Andreas ville fixa lite till med det blivande hönshuset. Vi åt maten som hade blivit över från studenten.
När vi kom hem så tittade vi på en film och myste med lite popcorn.
 
Idag har vi inga planer än..
 
P&K
 
 
Jag ska ha bandage på tills måndag/tisdag sedan räcker det med ett plåster över stygnen. Få se hur det går att jobba på måndag. Tror att det blir smidigast att stå i kassan. Jag fick även en stelkramps spruta som gäller i 20 år. kan ju vara bra..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0