Tisdagen den 18:e Juni

I söndags så gick jag och Eddie hem till Sara med familj och myste lite med lilla Emil. Han var så söt och gosig. Eddie var jätte snäll och fick hålla i hanom när han satt i mitt knä.
 
Igår så jobbade jag hela dagen 8-19... Jag åkte hem på min lunch så jag fick träffa familjen lite.
Nu är jag ledig i 2 dagar. Idag har vi inget planerat.
Men imon så ska vi till öppna förskolan och deras midsommarfirande. Det är dans runt stången och så bjuds det på tårta. Sedan åker vi till Hjo där vi ska träffa Andreas föräldrar. Andreas och barnen följer med de hem och så åker jag hem till oss och så gör vi likadant om en vecka. Kommer kännas väldigt konstigt att vara ensam hemma i ö ver en vecka och sitta hemma själv på midsommar. men men det får går. Jag kommer att ha fullt upp med jobb och renovering. Jag tror att jag ska hinna med så mycket när de är iväg. Kanske kommer att hinna med hälften?!..
 
P&K
 
 
 
Midsommar firande på öppna för 2 år sedan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0