Alltid trött..

Varför är jag alltid så trött? Känns som jag går omkring i en bubbla och kan inte ta mig ur den.. Jag la mig kl åtta igår och fick sova tills kl sex imorse men ändå känner jag mig så trött. Barnen har viserligen vaknat runt kl fem ett par dagar.. Blev nog tröttare när jag började att jobba igen efter ledigheten. Undrar bara när jag ska bli pigg igen.. Jag är å tröt på att vara trött. Andreas fick ju gå hem från jobbet för någon vecka sedan så jag fick sova ett par timmar innan jag skulle iväg och jobba.. Undra om man ska ta och köpa sig lite vitaminer eller något så man blir piggare?! kanske behöver järn tabletter med.. Nu hoppas jag på en bra dag och en massa mys med mina skrutt ungar.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0