Bra förmiddag!

När Andreas kom hem från jobbet imorse kl sju så frågade jag han om vi skulle åka in till loppisen och det ville han. Vi åkte in en snabb sväng till Kulturhuset. Vi hittade inte så mycket men Cajsa fick kläder för en hundring och Eddie leksaker för det samma. På vägen hem så stannade vi till på Konsum och köpte lite frallor. Och så åt vi en god frukost. Andreas kom i säng kl tio då gick jag och barnen hem till min bror Niklas. vi fikade , åt mat och så lekte barnen. Kom hem för en stund sedan. Eddie är ute och leker och Cajsa tittar på Pippi så hinner jag sitta vid datorn lite.. Nej nu ska jag göra en fläskpannkaka så Andreas får något imagen när han vaknar!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0