Ledig i dagarna två.

Det har varit så skönt att varit ledig i 2 hela dagar.
I torsdags så va jag och barnen på mamma barngympa. Anna och hennes barn följde med oss hem och åt tacopaj som jag hade förberett på morgonen. Sen så blev det en massa bus ,lek och prat. DE gick hem framåt tre tiden. Kl fem så tränade jag igen. Kom isäng runt kl nio.
Igår så gick vi till öppna förskolan. Sen så åt vi tacopaj igen. Det blev en massa över. Sedan åkte hela familjen till Huskvarna och uträttade lite ärenden. Sen så blev det 2 st träningspass på kvällen. kom isäng kl nio igår med. För idag va det upp och hoppa med Cajsa 5.30 killarna sover än...
Nu ska både jag och Andreas jobba hela helgen. Barnen ska vara hos mormor och morfar då.
Idag så jobbar jag 9-14 imon 11-18.30 kort helg..
 
Hoppas att ni får en bra helg därute..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0