Tisdagen den 26:e Mars..

Då är det bara en månad kvar tills man fyller 30 år och blir en tant!!
 
Igår så jobbade jag hela dagen 8-19 sonmnade kl 21.00 så det blev inte mycket gjort hemma igår..
Men nu är jag ledig tis och ons innan det blir ett långt pass på torsdag igen.
Ikväll så kommer min kompis Karin hit och ska sova över hon kommer även imorgon igen efter sin praktik. Så det ska bli kul med lite kvällssällkap nu när Andreas jobbar eftermiddag denna vecka.
 
Nu är Andreas på gymmet när han kommer hem ska jag ge mig iväg.
 
I helgen så är det påsk. Vad ska ni hitta på då?
Jag  är ledig på långfredagen då ska hela familjen åka till Skövde badhus är det tänkt. Eddie längtar så..
På lördag- påskafton jobbar jag 8-18.30 Andreas ska fixa en god påskmiddag som vi får äta när jag kommer hem på lunch!
Söndag- påskdagen så jobbar jag dubbelpass så då blir det inte mycket gjort här hemma.
Måndag- annandag påsk så jobbar jag kvällen 17-22.15
 
ja nu v et ni det! Haha
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0