1:a maj

Underbar dag med fint väder var det igår!! Jag ,Andreas och barnen åkte med Sara och Oliver till Vissmålen och deras familjedag där. Eddie fick rida och fiska i fiskedamm mm. Efter det så åkte vi hem och städade altanen, plockade fram utemöblerna och åkte till sortergården. Vi gtrillae korv och så bakade jag en hallobpaj som vi smaskade på tillsammans med Niklas och barnen skusiner som kom förbi en sväng. Jag avslutade dagen med att jobba 17-22.15 en perfekt dag blev det.
Nu är jag ledig torsdag och fredag. Eddie ska få leka hos Susanne idag en stund så då tänkte jag ta med mig Cajsa och åka in till stan en sväng. Ska nog åka till plantagen och fråga/beställa lite tuja börjar bli dax att plantera lite häck snart. jag skulle vilja hitta lite nya fina kläder som jag jan ta med till Spanien oxå.. Få se vad jag hinner med för blöjor ska köpas oxå.
 
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0