3:e maj

Vi hade en bra dag igår med..
Jag lämnade Eddie hos Susanne och så tog jag med mig Cajsa till stan. Vi handlade blöjor och så åkte vi till plantagen och pratade med en tjej där om tujjor. Sedan vidare till A6 där jag shoppade loss på H&M till mig. 2 t-shirt, bh,trosa och strumpor. Jag hämtade Eddoie strax innan kl ett och så åkte vi till tandläkaren. Han va super duktig!! Jag ringde på morgonen och så fick jag en tid 13.10. jag ringde för att jag tycker att hans framtand börjar bli lite grå. Men det va inget fel på den. De kan byta lite färg när man en gång har slagit i den... Så det va skönt att det inta va någon fara och att jag fick en tid så fort! När andreas kom hem så fikade vi lite innan vi började att gräva upp en stubbe. 3 timmar tog det kl 18.00 va vi klara. Då hoppade hela familjen in i duschen sen köpte vi pizza och myste framför tv innan vi totalt däckade kl 21.00
 
 
Idag blir det nog en sväng till öppna, medans Andreas tränar. Sen kanske vi beställer tujja plantor så det blir en sväng till stan. Vi ska även köpa färg så vi kan börja måla om allt det vita på huset när man får lite tid över...
 
Sen så har vi jobb framför oss hela helgen..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0