En vecka kvar.

Om en vecka vid denna tiden så sitter vi på ett flygplan på väg till Spanien!!
Ska bli underbart skönt att komma iväg lite. Vi var hos mamma igår och skrev ut biljetterna så nu är det viktigaste fixat. De är packade och passen med så nu klarar vi oss.
 
Igår så sov cajsa ingen middag för första gången. Hon vaknade kl sju och höll sig vaken till kl åtta på kvällen. Det trodde jag aldrig. Idag så har vi varit på öppna förskolan. När vi kom hem så lekte barnen lite i sandlådan och nu när vi gick in så nattade jag henne i sin säng med en flaska välling.
 
Ihelgen så jobbade Andreas natt. Så jag var mest ensam med barnen. I lördags så hälsade vi på hos Nilklas så kusinerna fick busa lite.
 
 
Och igår så kom Linus och Linda hit på förmiddag och fikade lite och så provade de balkläder så nu ska det sista fixas innan vi ska till Spanien så slipper jag tänka på det..
 
 
Jag avslutade helgen med ett skönt springpass i skogen. Somnade riktigt gott kl nio igårkväll och fick sova till kl  07.00 imorse. Guldvärt!
 
Nej nu ska jag komma på vad jag ska laga til middag. Andreas sover än. Hade hoppats på att han va vaken och redan fixat middag.. Men inte.. Sen så är det jobb 17-22.15 ikväll imon är jag ledig igen!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0