Hemma igen!

Som jag skrev innan så blåste det rätt så rejält i Spanien men vi hade det varmt runt 22-24 grader i skuggan så helt okej.
På måndagen när vi skulle åka så vaknade Cajsa med ögoninflammation..
 
 
När vi var i Spanien så smittades det över till hennes andra öga oxå även Eddie fick det men inte så mycket som Cajsa. Igår morse vaknade Andreas med det.. Så nu är det bara jag kvar hoppas att jag slipper det!!
 
Vi shoppade,solade,badade, gick promenader, åt på resturanger, besökte en slatsjö.
 
Men natten mellan onsdag och torsdag så började Cajsa att spy och skita och det höll hon på med tills vi skulle åka hem.. Hon var jätte trött, sov mycket och var helt utmattad. Min stackars lilla tjej..Hon var även väldigt arg och bestämd . Ingen annan än jag fick röra vid henne men som tur var så tyckte hon om att sitta i vagnen med. Men det gör så ont i mamma hjärtat när ens barn mår dåligt..
Det känns som vi har haft sådan otur på våra sista utlandsresor..
 
 
Eddie och Filippa i köpcenter den regninga dagen.
Barnen badade trots dåligt väder.
 
 
Sand konst.
 
 
Var
 
dagsrummet i lägenheten.
 
 
Bilder från stranden och saltsjön.
 
 
 
Vi åker nog i September igen och hoppas på bättre väder och inga sjukdommar då!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0