onsdag den 8:e maj.

Fullt ös, dagarna går i ett..
Söndag så va det jobb 11-18.30. Jaqg tittade på en film när jag kom hem sen så somnade jag runt 22.00 tiden när Andreas kom hem från jobbet.
Måndag..
Jag och barnen var på öppna när Andreas tränade sen så åkte vi till Vaggeryd fram och tillbaka. Andrreas hade beställt lite filmer av en gubbe där. Vidare till plantagen och hämta våra tujja plantor och lite jord hem och lämna av allt. Andreas tömde släpet och jag och barnen gick och kollade på alla djur för det va cirkus i byn. Hem och lämna barnen ner till stan igen  och lämna släpet vi lånade.
 Väl hemma igen så hade Andreas börjat gräva och jag satte igång med att plantera. kl åtta  och 40 plantor senare gav vi upp. Då sprang jag 6 km HÄRLIGT med denna sommar värme. kl 21.00 så va det 15grader ute.
Tisdag.
Jag jobbade 9-19
Andreas fortsatte med häcken så gott det gick själv. Men han va nästan klar när jag kom hem  och så hade de grillat så fick bli en god kvällsmat,
Onsdag.
Idag så jobbar jag 8-19
Eddie ska få gå till Susanne en sväng idag.
Andreas har en beställning på en smörgåstårta som han ska lägga ihop idag.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0