Söndag..

Idag ska jag jobba 11-18.30 sen är jag ledig imorgon.
Igår så jobbade jag 9-14 hämtade barnen hem och äta. Cajsa hade inte sovit middag så hon sov mellan 15-17 lite sent men men. När jag ätit färdigt så lagade jag mat så jag och Andresa får med oss matlåda idag. Sen så satte jag igång och bakade bullar.. När de var klara så storstädade jag i lekrummet. Så jag fick en hel del gjort igår. Kl 19.00 sa Eddie att han skulle gå och lägga sig i sitt rum och titta på film. (Han somnade så gott). Andreas kom hem kl 20.00 då åt vi kvällsmat sedan tog han Cajsa och tittade på hockey och jag gick och la mig!
Cajsa vaknade kl 07.00 idag så nu har vi ätit frukost. killarna sov er än..
 
 
Cajsa börjar få lite hår på huvudet nu. Så igår fick hon 3 st toffsar den sista hade hon dragit ur strax innan kl två så de får inte vara kvar länge..
 
 
Invigde min köksmaskin igår!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0