Tisdag kväll.

Idag så har jag varit ledig. Vi åkte på utflykt med öppna förskolan imorse. Vi tog bussen till Rogberga kyrka vi gick runt lite där och så fikade vi innan vi gick hem. 4.6 km var det hem när vi nästan va hemma så började det att regna och hagla och har hållit på hela dagen fram tills nu.. Jag har varit så sjukt trött hela dagen då jag somnade 23.30 igår kl 01.45 vaknade båda barnen och de krånglade och höll låda och kl 06.00 va det dax att gå upp.. Så nu längtar jag bara efter att få gå och lägga mig.. Längtar..
 
En vecka i sommar runt midsommar så ska Andreas och barnen åka hem till hans föräldrar. Jag ska stanna hemma och jobba tänkte även den veckan passa på att renovera sovrummet. Så idag började jag att riva lite tapeter där det satt löst.Tänkte även hinna med att spackla innan de åker så det bara är till att sätta igång och måla och tapetsera då. Tänkte (hoppas att jag hinner) måla lite bruna möbler vita här hemma då. Men som sagt jag ska jobba också. Jag kommer att sakna ihjäl mig efter min lilla familj då men jag kommer att hålla mig sysselsatt som sagt.
 
 
Lite ihopsatta bilder från min 30 års fest!
 
 
Mina gullungar.
 
 
Lilla linsluusen.
 
 
Ja det är jag oxå!!
 
 
I fredags så gick vi till skogen med Sara och Oliver där vi busade och fikade...
 
Detta får bli allt för denna gång.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0