Torsdagen den 30:e Maj

Idag är det Linus och Lindas baldag!!
Baldagen var en helt underbar dag. Tänk att det redan gått 11 år sedan jag och Andreas gick på balen.
De var här i tisdags och hämtade kläderna. Jag har sytt Lindas klänning och linus fluga och näsduk.
Jag ska hem till mamma idag kl 10.00 för att hjälpa Linda med smink och frisyr. Det ska bli så kul. Sen i eftermiddag ska jag åka in till stan och se de gå på bal. Kl 15.50 börjar det. Jag ska se om jag får tag i någon som vill följa med och titta på de. Andreas stannar hemma med barnen.
 
 
Igår fick jag en chok när jag kom hem från jobbet kl 22.20.
Båda barnen  var vakna. (Eddie hade ju inte sovit något på dagen och Cajsa sov middag mellan 12-14...) Jag nattade Cajsa och hon somnade på en gång och så tog jag med mig Eddie till våran säng så somnade vi ihop. Jag hoppades på lite sovmorgon idag då. Men nej 07.15 ropade Cajsa efter mig!!
 
Imorgon är jag ledig med men inget är planerat än. Sen är det jobb lördag och söndag...
 
P&K
 
 
Denna bilden är tagen för ett år sedan. Hon växer!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0