11/11 2013

Nu har jag jobbat min lång helg och den har faktiskt gått fort.
Jag jobbade dubbelt igår så när jag kom hem så hade Andreas lagat god mat och så fick han lite presenter på farsdag.Sedan försökte jag fota barnen i tomte kläder, men som vanligt så ville Eddie inte var med på kort..
Men jag lyckades nog få till ett bra.Sedan så åkte jag hem till min pappa och firade han innan det var dax att jobba igen..
 
 
 
 
Ett litet smakprov på mina guldklimpar!!
Denna vecka så jobbar jag kväll varje dag typ.. Är ledig på fredag. Då får jag lön och då ska jag åka till Hjo till Hem&Hobby. Jag ska även hämta hem min familj som åker hem till svärmor och svärfar på tisdag..
Jippi jag ska få sovmorgon hela 3 dagar!! Det är lyx det!
 
 
Men jag kommer allt att sakna mina tokiga guldklimpar..
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0