Lördag den 23:e november

Igår var det fullrulle som vanligt.
Vi började dagen med sovmorgon till 07.34 sedan så var vi på öppna förskolan, hem och lagade mat.
Andreas vaknade lagom tills maten var klar, provade ett nytt recept som blev super gott!
Sedan åkte jag och barnen hem till Sara, hennes man Henry bytte däck på våran bil. Tack för hjälpen!!
Barnen åkte pulka i deras trädgård, de tyckte att det var jätte kul.
När vi var hemma igen så kom Niklas och lämnade tjejerna.( Han skulle träna en stund). Det var highlife. Bråk, lek, slagsmål, skrik. Vet inte vad det tog åt ungarna.. När Niklas kom tillbaka och Andreas gick till jobbet så åt vi varma mackor och lite godis. Men barnen kom inte till ro så de åkte hem tidigt. cajsa somnade på en gång så jag och Eddie tittade på Känn ingen sorg. Sedan fick han sova hos mig vi la oss kl 21.20.
 
Eddie sover än. Men jag och Cajsa gick upp 06.20...
Idag ska vi hitta på något med Sara och barnenn mmen vet inte vad än. Det återstr att se..
 
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0