Måndag vecka 48.

Igår efter mellan målet så gick jag och barnen ut och lekte lite.
 
 
Vi 1.a advents pyntade lite med. En vecka för tidigt jag vet men kunde inte hålla mig längre. Det är så mysigt med stjärnor i fönsterna.
 
 
 
Så mysigt är det allt. Nu ska det bara komma lite mera snö..
Nu fick ni lite mer bilder på våran nya soffa.
 
Sedan så åt vi söndagsmiddag hos mamma och pappa.
Fläskstek med sockerpotatis. Så gott. När vi var mätta så åkte jag och barnen med Linus och Linda till Ingaryds julmarknad så barnen fick träffa tomtemor.
 
 
 
Barnen somnade trötta och nöjda efter denna dagen.
 
 
 
 
Ikväll så är det dax för mig att jobba igen. 17-22,15.
ledig imon.
onsdag 17-22.15, torsdag 9-19 fredag 15-22.15 ledig lördag och söndag..
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0