Onsdag den 27:e november

Igår så åkte jag med Eddie till hans simskola, Cajsa fick stanna hemma hos Andreas. Efter simmet så åkte vi och köpte maskar till ödlan sedan gick vi in på RUSA en sväng. Vi var hemma strax efter kl 16.00 då satte jag igång med att baka lussekatter. Barnen tyckte att det var roligt att få hjälpa till. När vi var klara så lyckades vi övertala Eddie att klippa sig och han gick äntligen med på det. Så snabbt fram med klippmaskinen så rakade jag av allt. Jag klippte även en lugg på cajsa och snaggade Andreas. Kl 20.00 somnade de små och jag och Andreas tittade på tv till kl 22.00.
 
Inatt så vaknade Eddie och Cajsa exakt samtidigt kl 00.45. så jag bar in Eddie till Andreas där har han sovit inatt och så har jag sovit jämte Cajsa.. Alla sätt är bra förutom de dåliga.
 
Idag så blir det nog en fika med Sara och så ska det jobbas ikväll..
 
P&K
 
 
Eddie.
 
 
 
Goda blev de!!
 
 
Ha ha hon var så rolig när jag skulle ta kort på henne!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0