Söndag 17:e November

Dagarna bara springer förbi..
Ifredags så var jag och Johanna och gjorde fina naglar sedan så åt vi på Mc Donalds innan jag begav mig till Hjo.
Hem&Hobby var verkligen jättestort men känns inte som någon tygaffär längre.. Ett litet mini Ge-Kås.
Sedan så hafde vi fredagsmys och myste. Jag började att sy en pyjamas till Eddie. Bild kommer när den är klar.
Igår så jobbade jag 9-14. Tobias och Linnea kom hit och passade barnen. De hade haft det mysigt varit ute i skogen och grillat korv. När jag kom hem så åt vi tacos. När de hade åkt hem så kom Anneli och Sixten förbi en sväng. Kl 18.00 var vi ensamma igen och både barnen somnade innan kl 20. 00 då Andreas kom hem från jobbet. Vi tittade på Så mycket bättre innan vi la oss.
 
Idag ska jag jobba 11-18.30
Andreas 09-22
 
Jag funderer på att åka till Ullared Ge-Kås imorgon. Skulle vara skönt att bli klar med alla julklappar.
Andreas ska vara hemma med barnen så det vore kul att få med sig något sällskap..
 
P&K
 

Kommentarer
Postat av: ullrika

Hade vi bott närmare hade jag gärna följt med :)

2013-11-17 @ 08:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0