1;a oktober.

Det gick bra att jobba igår  mmen det var bara det att barnen somnade i soffan strax efter jag gått så Andreas trodde att det var för natten och la de i sin sängar... Kl 21.30 kom de ner igen och skulle kolla på tv så de var vakna när jag kom hem .. Men Cajsa somnade ganska så fort hos mig när,, jag la mig. Men Eddie guu va han krånglade kl 00.45 hade vi fortfarande inte somnat så då gick Andreas in med han i hans säng han hade krånglat en stund till men till slut somnade de båda 2 där inne. Och så upp kl sju idag.. Jag fattar inte att ungarna orkar..
Idag ska eddie till susanne så då ska jag handla lite sedan ska vi till hans simm och så blir det träning ikväll.
 
P&K
 
 
Mina goingar. Fick dessa fina kort av min bror förra helgen när jag jobbade..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0