Kalas dax!

Idag har vi haft det första kalaset för Cajsa. Och det var Andreas familj som kom på besök!
 
 
Kalas fina barn!
På fredag kväll så kommer min familj hit och så fyller hon nästa söndag men då jobbar jag hela dagen..
Cajsa fick mycket fint, leksaker, kläder och en tavla. Tack så mycket allihopa!
 
Vi bjöd på middag. Biff sås och potatis sedan blev det tårta och kaffe.
 
 
Cajsa somnade så gott hos mig efter att gästerna åkt hem.
 
 
Söta lilla unge tänk att du snart är 2 år..
 
Barnens farmor och farfar hade även med sig 6 st hönor. Andreas har snickrat och grejat på hönshuset och utegården hela sommaren och igår blev det klart!! Vi var och hämtade halm och spån igår,
 
Det ska bli mysigt och kul att kunna hämta sina egna ägg!!
 
 
Nej nu tror jag alt att jag ska passa på och vila en stund!!
 
P&K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0