Lördag.

Idag så vaknade barnen tidigt som vanligt så kl 07.00 satt vi och åt frukost när Andreas kom hem från jobbet.
Vi myste i soffan ett tag inna vi åkte till A6 och mötte upp Sara vid Ikea. eddie var inne i leklandet medans vi shoppade lite. Sedan när vi hämtat Eddie så åt vi köttbullar uppe i resturangen. Vi sprang in på A6 med en sväng men det var hemskt mycket folk. (Löningshelg). Så vi skyndade oss därifrån , men jag fick med mig nya tomte kläder till Eddie. De sålde ut de på H&M för 30 kr. Andreas sover än. Får se när han vaknar.. Inatt ska han jobba 14h för vi ställer ju tillbaka kl 1h..
 
Igår så hade vi supermysig fredagsmys hos bror min och hans tjejer. Vi gjorde och åt tacos.
Barnen lekte hejvilt. Sedan så blev det lite chips inna vi gick hem i mörkret. Eddie somnade på en gång men Cajsa somnade som först kl 21.30 och jag kom isäng runt kl 22.00
 
 
 
Fredagsmys.
 
 
Innan vi gick hem till Niklas så kom barnen hit och lekte lite, Vi matade hönorna med som har börjat värpa riktigt bra nu. Det är kul.
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0