Måndag vecka 43.

I lördags morse så lämnade jag barnen hos deras mormor och morfar innan jag åkte till jobbet 9-14.
Mamma och pappa tog med sig barnen till Karlskrona och deras hus där.
Så denna helgen har jag och Andreas varit ensamma hemma och jobbat..
I lördags kväll när Andreas kom hem från jobbet kl 20.00 så tittade vi på en film, åt ostbricka och myste i våran nya stora soffa som kom i fredags! Igår så vaknade jag kl 10.00 i lte panik. (Inte ställt någon kl).. Men jag hann till jobbet och jobbade 11-18.30. Andreas jobbade till 22.00 igår så jag spelade bingo när jag kom hem, vann inget..
Sedan så hade jag mini spa i badrummet. Filade hälarna, rakade benen, målade tånaglarna. Och så fick det bli en ansiktsmask på. Va även i fredags och fick fina naglar igen. Så nu känner man sig tip top.
Idag så sov vi till kl 9.00 sedan har vi bara degat runt här hemma. Satte precis på en kopp kaffe och väntar på att barnen ska komma hem igen. Det är väldigt tyst och lugnt.. Barnen kommer hem om ca en timme de har haft en toppen helg. Jag pratade precis med mamma.
 
P&K
 
 
Nya kuddar till nya soffan.
 
 
 
Innan soffan kom så såg det ut så här.
 
 
 
Sedan så här. Vi är super nöjda!!
 
 
 
Mys hörnan.
 
 
Ljus och mys i lördags kväll.
 
 
Tjoho..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va fint det blev med nya soffan och bordet =))

2013-10-24 @ 11:34:29
URL: http://carolinetolshagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0