Tisdag 29:e oktober

Det blev inte så värst med den dära stormen.
Jag fick tillåtelse att stänga tidigare och gå hem från jobbet igår, om det hade blivit strömavbrott eller något men det var så lugnt så.
Kl 22.05 när jag låste dörren och gick ut så blåste det till rejält och där kom stormen till lilla Tenhult.
Jag somnade kl 23.00 så märkte inta av den något..
Kl 05 vaknade båda barnen och vill gå ner, jag försökte övertala de att  det fortfarande va natt så vi låg kvar i sängen till 05.30 iallfall. men fy det är alldeles för tidigt..
 
Idag ska jag och barnen till mamma på Halloween fest. Kul. Men först ska jag och Nemo til Huskvran dax att klippa han igen.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0