Torsdag den 17:e oktober

Igår så kom Anneli med Sixten och Sara med Emil förbi en sväng på förmiddagen. Vi fikade och tjötade. Anneli stannade på lunch med. (Fläskpannkaka). Nu har jag jobbat kväll 4 dagar på rakan och jag har varit så sjukt trött... Barnen vaknar ju tidigt och jag har fått gå in till Cajsa nästan varje natt för att ge henne sin tutte.. Men nu är jag ledig i 2 dagar. Jag är jätte sugen på att åka till Hjo. Det nya Hem&Hobby öppnar där idag. Jag är även sugen på att åka till GeKås i Ullared men dit får det bli en sväng nästa månad. I helgen så jobbar både jag och Andreas så det är dax för barnen att vara hos sin mormor och morfar igen. De ska få följa med de till deras stuga i Karlskrona. De har inte bestämt om de ska åka hem på måndag eller söndag än. Troligtvis så kommer vår nya soffa och soffbord imorgon. Så då blir det en mys helg i soffan med mannen i mitt liv.!  Idag ska Eddie till Susanne och jag ska till tandläkaren kl 9.10. Jag var där i måndags med. cajsa skulle på 2 års kontroll. Det gick bra.
 
 
 
Barnen i väntrummet hos tandläkaren.
 
Nu har Cajsa fyllt 2 år och det betyder att det är mindre än 3 månader kvar tills Eddie fyller 4 år.
Men innan dess så ska vi ha hunit avverka alla helgona, jul och nyår.
I år så firas julen hemma hos mina föräldrar och så blir det hos Andreas föräldrar i mellandagarna/nyår. Vet inte när jag får mitt jobb, julschema än. Så det återstår att se.
Vi har inte börjat med julklapparna än så snart dax att ta tag i det.
 
Oj här kom det visst med en bild till. hihi
Nej nu ska jag sluta att skriva, klä på barnen och släppa ut hönsen.
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0