Vintertid.

I lördagsnatt så ställde kl om till vintertid. Var trött precis hela dagen igår.. Upp innan kl 06 och isäng kl 21.00
Kl åtta så var jag och barnen  och handlade så hade vi dukat upp en god frukost/mellis kl nio när Andreas kom hem från jobbet. När Andreas la sig så gick vi hem till Sara. Vi fikade och tjötade och barnen lekte.
När vi kokmhem så lagade jag mat det fick bli lasangette. När vi hade ätit så åkte jag och barnen till Huskvrna på loppis. Sedan vidare till Ekohallen. När vi kom hem så krattade vi lite löv. Andreas vaknade inte förens kl 16.30. Så det blev soffmys resten av kvällen. Eddie var hemskt gnällig och trött kl 20.00 så då somnade han på 2 sekunder i sin säng. (Men kl var ju igentligen 21.00) så inte så konstigt.. Cajsa somnade hos mig i soffan till Solsidan.
 
STORM.
 
Ja idag har de utlovat värsta STORMEN..
Jag och barnen ska gå till öppna sedan ska jag besiktiga våran bil för första gången kl 12.30. (Så hoppas att jag kan ta mig till stan.)  Sedan är det jobb 17-22 ikväll undra om det kommer många kunder?!
 
 
 
Denna vecka så har Eddie Lov. Inget Susanne och inget simm...
Men öppna har öppet som vanligt dock stängt på onsdag.
Men har mycket planerat denna vecka.
 
Måndag- besktiga bilen och jobb
Tisdag klippa Nemo och träna
Onsdag inget planerat jobb på kvällen
Torsdag barnen ska till fotografen sen jobb
Fredag LEDIG!
Lördag loppis, kyrkogården,torget, mysa, klä ut oss Alla helgona.
Söndag ta det lugnt eller städa i trädgården.
 
Hoppas att ni får en bra lovvecka där ute!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0