2:a September

Igår så tog vi en promenad med Sara och barnen. Sedan åkte jag med barnen till IKEA. Eddie fick leka och jag och Cajsa shoppade. Det fick bli täcke och kudde till henne. Nu när hon snart fyller 2 år så ska hon få en stor säng i present. Sedan åkte vi hem till en tjej på Ljungarum som jag köpte en jacka och termobyxor av på fb. Billigt och bra. När vi kom hem så gick jag ner i källaren och rensade bland alla vinter kläder. Blev en stor säck som jag prismärkte. Ska nog lämna in det till bytardagen så vi blir av med lite.. Det enda som saknas till vintern är ett par termobyxor till Eddie. Så nu är vi förberedda på snön.. Igår var det kallt och kändes som en riktg höstdag..
Idag ska vi gå till öppna med Sara och barnen. Sedan ikväll ska jag och Andreas gå på bio!!
 
P&K
 
Blev så sugen på att sy lite igår kväll så 3 mössor blev det! till mig, Eddie och Cajsa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0