Bio

Bion i måndags var bra.När vi hämtade barnen kl nio så sov Cajsa men Eddie var vaken. De hade haft det bra hos mormor och morfar. Igår så åkte vi till Byggmax och köpte lite virke som fattas till hönshuset. Sedan in på Biltema och köpte fog till golvet i källaren. ( Undra om den där vättstugan någonsin blir klar)... Sedan åt  vi en hamburgare på Sibylla. Åkte hem och lämnade av Andreas och Cajsa och så åkte jag och Eddie till Rosenlundsbadet och hans första simkola tid. Varje tisdag 13.45 ska han vara ombytt och klar. Han tyckte att det var jätte roligt och så duktig. Och så går hans kompis Ruth i samma grupp. Sedan var det hem igen en stund. Det kom en kille och köpte ett skrivbord av oss jag la ut en annons på blocket i måndags kväll. 1200kr fick vi för det. Så efter jag hade varit iväg och tränat funktionell och rpm  så hann vi med en snabb sväng till Ikea. För pengarna vi fick för skrivbordet så köpte vi var sin ny byrå till barnens rum. Full rulle hela dagen var det. 3 svängar till stan, skönt att jag hann med lite träning oxå.
 
Men ååå jag vill göra om överallt här hemma. Men får ra en sak i taget. Allt kostar ju en slant...
Har iallafall fått tag på en säng till Cajsas rum som vi ska åka och hämta i eftermiddag.
Nehe om jag skulle ta och börja montera ihop byråerna..
 
 
 
Eddie på simmet igår. Föräldrarna får sitta i fiket och titta på barnen genom en glas vägg så de är ensamma med läraren. Eddies lärare heter Mats och verkar jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0