Fina naglar!!

Igår var det dax at få fina naglar igen.
Jag och Sara tog en lång fika på Bernads i stan innan vi gick till Modern nails.
Sara gjorde en klassisk fransk. Och jag tog svart glitter denna gången men en nagel fick det bli orange på. jag frågade hemma innan vi åkte vilken färg jag skulle välja. Eddie tyckte då orange. Sedan åkte vi hem och hämtade hem våra killar. Och så åkte vi till oss och lekte till kl var 17.00 så det blev en heldag.  Och så tränade jag cx på kvällen sen så kom det ett par från Gislaved och köpte vårat soffbord så nu har vi inget kvar..
Idag så ska Eddie få cykla till Susanne och så ska jag springa lite jämte som uppvärmning för när jag har lämat honom så ska jag till träningen och köra ett cx pass innan jag springer hem igen. Sen ska jag sätta mig och sy!! När Sara var här igår så passade jag på att klippa ut lite mönster delar. Klänning och tights till Cajsa och ett nattlinne. Till Eddie
 
Så här blev mina naglar!!
 
en pyjams och tröja.
 
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0