Fredag 6:e September

Det hade gått bra med Eddie hos Susanne igår. men 5 timmar går så fort.. Jag lämnade Eddie gick på ett cx pass sen hem och duscha. Sedan åkte jag, Andreas och Cajsa til Ikea (igen). Vi käkade där och så hittade vi lite fynd på fyndavdelningen. Kom hem och satt ner i 10 min innan det var dax att hämta hem Eddie igen. Eddie var lite grining och trött när vi kom hem så han somnade. Jag satte igång och måla runt alla fönster på andra våningen och så skrapade jag och tvättade balkongräcket. Så hoppas att jag hinner börja  måla lite på det idag. Kl 20.00 kom barnen i säng och jag var jätte trött så la mig strax efter det.
 
Idag blir det öppna förskolan. Städa lite, måla och träna ikväll.
Hur ser eran fredag ut?
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0