Krångelnatt

Fy sjutton vad barnen har varit jobbiga inatt.. Andreas sover i källaren. Han ska jobba natt ihelgen..
Jag och Cajsa somnade i våran säng kl 22.00 ca innan kl 00.00 kommer Eddie in och lägger sig hos oss men han krånglar, ligger inte still, väcker Cajsa, jag blir varm.. När Cajsa äntligen har somnat så bär jag över henne till sitt rum. Och säger till Eddie att han ska sova med. Det är mitt i  natten. Sista gången jag tittar på  kl så är den 02.00
Kl 04.30 vaknar Cajsa jag lägger mig hos henne i hennes säng. Vi sover till 06.30. Så nu är vi uppe men Eddie han sover gott än!! Krångel krångel. Hoppas på att få sova bättre inatt..
 
Idag ska vi till öppna med Sara och hennes barn. Ikväll kanske Niklas och barnens kusiner kommer hit på på fredagsmys. Funderar på att göra egen pizza.
 
 
 
Imorgon ska barnen sova hos deras mormor och morfar tills på söndag.
Andreas han jobbar och jag ska iväg med syjuntan på en resa.
Förra året så åkte vi till Ullared hyrde stuga och shoppade 1 September.
I år så ska vi åka till Gällstad, Vi har hyrt stuga så på kvällen blir det lite alkohol och mys där men först ska vi shoppa och umgås. De hade billiga jeans på lager 157 såg jag så det kanske jag köper mig ett par.
 
Sen så är min ledighet slut för denna gången....
På måndag är det dax att börja jobba igen..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0